دانلود بهترین آهنگها

دانلود بهترین آهنگها

دانلود بهترین آهنگها

دانلود بهترین آهنگها

دانلود بهترین آهنگها

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام عمدا

دانلود آهنگ عمدا با صدای همراه با لینک مستقیم و کیفیت ۳۲۰ آهنگ

Download New Music Amdan

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی – عمدا

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی – عمدا


متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام عمدا:

دنیا مال همه بیخیال همه من با تو حالم خوبه فقط

بگو راحت چته من حواسم بهته کم نشه یه تار مو ازت

هرجای عالمی وقتی دلتنگمی من خودمو بهت میرسونم

میخوامت بی حساب من بیدارم تو بخواب سرد بشه روتو بپوشونم

عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مث دیوونه ها با من برو با من بیا

از بس عاشقم رفتارم عجیبه

عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم بفهمی گیره دلم

جوری که تورو دوس دارم عجبیه

عاشقتم یعنی بهت یه وقتایی پیلم

یه روزایی رو تعطیلم من دست خودم نیست که

عاشقتم یعنی تو خیلی فرق داری واسم

بدبینم و حساسم من دست خودم نیست که

من دست خودم نیست که

عمدا از تو میپرسم کجا یعنی مث دیوونه ها با من برو با من بیا

از بس عاشقم رفتارم عجیبه

عمدا از تو میگیره دلم تو خودش میره دلم بفهمی گیره دلم

جوری که تورو دوس دارم عجبیه


Amdan Sina Shabankhani mp3 - Download Music Sina Shabankhani - Download New Music Sina Shabankhani - Download New Music Sina Shabankhani Amdan - Download New Song Sina Shabankhani - Lyric Sina Shabankhani Amdan - New Music - New Music Sina Shabankhani - New Song - Sina Shabankhani Amdan - آهنگ جدید - آهنگ جدید سینا شعبانخانی - آهنگ جدید عمدا - آهنگ جدید عمدا سینا شعبانخانی - آهنگهای جدید سینا شعبانخانی - دانلود آهنگ - دانلود آهنگ جدید Sina Shabankhani - دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی - دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام یار جونی - دانلود آهنگ سینا شعبانخانی - دانلود آهنگ عمدا - دانلود آهنگ عمدا از سینا شعبانخانی - دانلود آهنگ عمدا سینا شعبانخانی - دانلود سینا شعبانخانی - دانلود موزیک - سینا شعبانخانی جدید - سینا شعبانخانی عمدا - متن آهنگ عمدا - متن آهنگهای سینا شعبانخانی - متن ترانه سینا شعبانخانی عمدا - متن ترانه عمدا - متن ترانه های سینا شعبانخانی


دانلود آهنگ جدید
  • ۹۶/۰۲/۱۳
  • vahid behnam

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی